Corona informatie

We hebben de nodige informatie, over welke maatregelen er tegen het coronavirus worden getroffen, op een rijtje gezet. Je kunt met een gerust hart Nationaal Park Drentsche Aa bezoeken.

Algemeen: Houd Gepaste Afstand

• Houd minstens 1,5 meter afstand van iedereen die niet tot jouw eigen huishouden (of reisgezelschap) behoord.
  • Als een plek te druk is om deze 1,5 meter afstand te behouden, ga dan naar een andere plek.

Mondkapjes

• Mondkapjes worden aangeraden in alle openbare gelegenheden

Vertoon je Symptomen?

• Als je symptomen van het coronavirus vertoont, volg het advies van de overheid.
  • Onder coronaklachten verstaan wij:
    • Verkoudheidsklachten
    • Neusklachten, loopneus, niezen, keelpijn
    • Hoesten
    • Verhoging
    • Plotseling reuk en/of smaakverlies

Excursies - alle excursies zijn voorlopig afgelast

Activiteitenprogramma

Alle Nationaal Park excursies die in de Op Stap Krant Agenda staan zijn tot 1 januari 2021 afgelast. Hiervoor in de plaats worden nieuwe excursies op maat en met aanmelding georganiseerd.

Alle Nationaal Park Drentsche Aa activiteiten kunt u vinden op de activiteitenpagina https://www.drentscheaa.nl/actueel/activiteiten/

Wandelen in Nationaal Park Drentsche Aa

Nationaal Park Drentsche Aa beschikt over een uitgebreid wandelpaden netwerk. Wandelen op eigen gelegenheid kan altijd, mits u de 1,5 meter afstand in acht neemt. zie voor de mogelijkheden:

Fietsen in Nationaal Park Drentsche Aa

Nationaal Park Drentsche Aa beschikt over een uitgebreid fietsroute-, fietspaden- en fietsknooppunten netwerk. Fietsen op eigen gelegenheid kan altijd, mits u de 1,5 meter afstand in acht neemt. zie voor de mogelijkheden: